old times

Klockan är snart ett, jag kan inte sova så jag tittar igenom bilder och hittar några gamla bilder, jag känner på mig att jag kommer ångra att jag lägger ut bilderna när jag vaknar imorgon. Men skit samma, det handlar om att bjuda på sig ;)


hahah, fyfan! :D


hahah, jag dör! ser verkligen inte bra ut någonstans!


Varning för bilder på fjortisar med för mycket smink och fulla
på 2,25;or och energidrickor! (y)


Rebecca om inte håret är orangt så är huvudet det! ;D


Inga kommentarer!


Energidricka fan vad packad jag blir av att titta på den!


Spara den fulaste bilden till sist! *trumvirvel*


HAHAH, JAG DÖR! dagens valborgs outfit!! skjut mig i pannan! :D





HAHA, Tack Cajsa nu slipper jag skämas för mina fula bilder iallafall! HAHA! I LÖÖÖV YOU! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0