v 16

Har inte bloggat på ett tag & jag tycker att jag är jätte duktig som har ändrat textstil helt själv.

I torsdags var det skola och vi visade upp vår Michael Jackson konsert, och jag lovar det är något av det pinsamste jag har gjort i hela mitt liv.

1; Vi var inte ens klara med konserten.                                                                                                     
2; Jag kunde inte ens danserna.
3; Vi trodde att det skulle komma typ 10 personer men så kom där typ 70.

Efter skolan körde jag och pappa till helsingborg, vi skulle kolla på skolan som jag kom in på. Det var också sjukt pinsamt för det var bara jag plus eleverna som gick på skolan som var där.

I Fredags skulle jag egentligen hem till Amanda med Matilda, Matilda och Elin. Men det blev aldrig, så jag stack hem till Cajsa och där var redan massa folk.

I Lördags gick jag upp tidigt för jag skulle till dansen klockan 8, vi skulle städa innan lektionerna började. Kom hem vi halv ett, jag var sjukt tött så somnade direkt.
Senare kom Felicia, Hanna och Elin till mig, vi käkade på Carsano och Cajsa kom även dit sen.
Vi blev riktigt sugna på att sticka till Ekebo men istället hade vi en mys kväll hemma hos mig med bubbelbad, film, godis, chips & dippa hög mys faktor!

Idag sov jag till 2 behövdes verkligen! Annars har jag bara chillat idag!
Imorgon blir det dans och antagligen sola med Rebecca :)

Nu är klockan snart halv 2 och jag ska till skolan imorgon så jag måste nog sova nu! puss,


Kommentarer
Postat av: felischy'

baby du är sexxxxxi!

2010-04-26 @ 23:09:21
URL: http://ffelischia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0