Monday

Idag är det måndag, och jag var hos tandläkaren själv för första gången i mitt liv, jag är såå stolt över mig själv! Det var dans sen, like always!

Nu har jag precis kollat på Svenska Hollywood fruar, I LOVE IT!
Imorgon har vi Nationella prov i Engeska, och jag är så fruktansvärt dålig på engelska. Men på nationella svenska fick jag iallafall VG+!
På onsdag fyller snyggingen Felicia år och på fredag ska vi fira henne, trevlig trevligt (:

Jag är sur, alla har fått HM-katalogen men inte jag, så nu ska jag in på hemsidan och kolla på saker som jag kanske beställer senare kanske tittar på klänning till balen också. Bättre att vara ute i god tid (:


Haha, snygge bild från sist vi var hos Felicia


Kommentarer
Postat av: felicia ♥

lilla hjärtat jag tänder så på dej.. jag vill så hmmhmhm...

fredag ska ägaaaa och vi ska ha superduperkul :)

pussss på att jag älskar att du bloggar <3

2010-03-16 @ 22:28:30
URL: http://ffelischia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0