monday


Det är bara att älska bilden, haha!


Idag är det måndag, jag hatar måndagar.
Matte, No, Idrott och Tyska, jag kan inte beskriva mitt hat till tyska.
Efter skolan var det vidare till BK, med Matilda, Matilda, Amanda, Elin & Rebecca. Opinsamt Elin!

Elin följde med mig hem så kom Rebecca och vi drog och sola! Sen vidare till dansen, my home.
Dansade en timme fast vi satt kvar i typ en halvtimme.

Imorgon är det tisdag.
Tisdagar = syslöjd, och jag lyckas alltid med att mina nya syslöjdslärare hatar mig! Vi har haft tre lärare på fyra år och alla har hatat mig :)

Veckans mål!

Måste beställa mina skor från skopunkten.

Lägga mig innan 23.00 skoldagar, för varje dag brukar jag aldrig somna från typ 2.

[x] Måndag
Studiedag Tisdag
[ ]  Onsdag
[ ]  Torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0